Przejdź do treści
  • styczeń 2025
    PonWtoŚroCzwPiąSobNie
    30311234567891011121314151617181920212223242526272829303112
  • Kliknij aby przejść do informacji o CAM w Języku łatwym do Czytania
  • Kliknij aby przejść do podstrony z materiałami video
  • Kliknij aby przejść do kanału na facebooku
  • Kliknij aby przejść do naszego kanału na Instagramie
  • Kliknij aby przejść do naszego kanału na YT

Szukaj wydarzeń w Warszawie

Termin

Kategorie wydarzeń

Bilety

  • Zakres cen
Znaleziono
kulturamuzykaoperaspektaklspektakl dla dzieci familijny rodzinny teatrsztukateatrWarszawa
Wszyscy
Kultura

Chcę śpiewać… ale nie mam gdzie Opera familijna

25

sty

sobota, godz. 11:00 - 12:00

Warszawa,

Basen Artystyczny

Bilet: 60.80 zł

OrganizatorStrona organizatoraZnajdź go na:
Warszawska Opera Kameralna https://operakameralna.pl/event/chce-spiewac-ale-nie-mam-gdzie-3/ Strona organizatora w serwisie FacebookStrona organizatora w serwisie InstagramStrona organizatora w serwisie YouTube

Chcę śpiewać… ale nie mam gdzie

Opera familijna

Kompozytor: Rafał Kłoczko
Libretto i reżyseria: Jerzy Snakowski
Scenografia: Katarzyna Gabrat-Szymańska
Kostiumy: Zofia de Ines
Multimedia: Robert Manowski
Choreografia: Kamil Wawrzuta

Obsada

Marta: Teresa Marut
Mama: Małgorzata Priebe
Tata: Łukasz Górczyński
Dyrektor Cyrku: Maja Wachowska
Dyrektor opery: Katarzyna Krzyżanowska
Sąsiadka I/ Emerytka I:  Monika Sendrowska
Sąsiadka II/ Emerytka II: Agnieszka Banach
Sąsiad I/ Emeryt I: Łukasz Skrobek
Sąsiad II/ Emeryt II: Wojciech Sztyk
Operotaurus: Michał Sławecki

 

Akrobaci
Mateusz Czwojdziński, Szymon Kuśka, Mateusz Poterański

 

Zespół Instrumentalny
Olha Kozlan, Aniela Remiszewska, Marianna Zagrodzka

 

***

Marta posiada fantastyczny talent – pięknie śpiewa. Niestety nikt z bliskich nie potrafi tego docenić. Pomimo oporu dorosłych postanawia zrobić pożytek ze swojego skarbu – głosu. Tylko jak i gdzie to zrobić? Czy jest na świecie miejsce, gdzie można zachwycać głosem?
To opowieść nie tylko o ambitnej i upartej dziewczynce, która nie pozwala stłamsić poczucia swojej wartości, ale też o ludzkim głosie i operze. Ma oswoić dziecięcego widza z operową konwencją. Pokazuje różne możliwości wykorzystania ludzkiego głosu i pokazuje, że współczesna opera otwarta jest na różne techniki wokalne. Autorzy bawią się muzycznymi stylami – od baroku po rap i beatbox.