Dostępność wydarzenia
Okno dialogowe zawierające informacje o dostępności wydarzenia.
Dostępność
Miejsca parkingowe
- Czy na terenie obiektu lub w jego okolicy znajdują się miejsca parkingowe?Nie
- Czy korzystanie z parkingu jest odpłatne?Nie
- Czy zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością? (na terenie obiektu lub w strefie publicznej)Nie
Wejście
- Gdzie znajduje się wejście dostępne dla osób poruszających się na wózku?Wejście główne
- W jaki sposób osoba poruszająca się na wózku może dostać się do budynku?
- W jaki sposób można dostać się do wejścia?
- Jaka jest szerokość drzwi wejściowych?2m
- Wysokość progu przy drzwiach10 cm
Toalety
- Czy zapewniono toaletę dla osób z niepełnosprawnością?Nie
Dostępność wydarzenia
- W jaki sposób zapewniona zostanie dostępność wydarzenia?
- Czy organizator wydarzenia zapewnia asystenta?Nie
- Czy organizator wydarzenia zapewnia miskę z woda dla psa przewodnika/asystującego?Nie
- Czy w miejscu wydarzenia jest miejsce wyciszenia?Nie
- Czy organizator wydarzenia przygotował przedprzewodnik dla osób z autyzmem lub z niepełnosprawnością intelektualną?Nie
DIE ZAUBERFLÖTEMozartPolska Opera KrólewskaWolfgang Amadeus Mozart
Wszyscy
Kultura
DIE ZAUBERFLÖTE / Wolfgang Amadeus Mozart
10-11
lut
Warszawa,
Teatr Królewski w Starej Oranżerii w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Bilet: 60 zł
Zapisy na wydarzenie
Okno dialogowe z informacjami niezbędnymi do zapisania się na wydarzenie.
Zapisz się na wydarzenie
Zapisy pod numerem telefonu: 500 309 424
Zapisy pod adresem e-mail: piotr.piotrowski@operakrolewska.pl
Organizator | Strona organizatora | Znajdź go na: |
Polska Opera Królewska | DIE ZAUBERFLÖTE / WOLFGANG AMADEUS MOZART | Strona organizatora w serwisie FacebookStrona organizatora w serwisie InstagramStrona organizatora w serwisie YouTube |
DIE ZAUBERFLÖTE / Wolfgang Amadeus Mozart
Die Zauberflöte (Czarodziejski flet) Wolfganga Amadeusza Mozarta to z jednej strony dzieło genialne pod względem muzycznym, dramatycznym i wyrazowym, z drugiej – pełne zagadek i ukrytych znaczeń. Opera ukończona i prawykonana pod koniec września 1791 roku, na kilkadziesiąt dni przed śmiercią kompozytora, zachwyca i inspiruje kolejne pokolenia twórców i odbiorców.
Libretto do dwuaktowego singspielu przygotował aktor i dramaturg Emanuel Schikaneder, który zresztą wcielił się w rolę Papagena podczas wiedeńskiej prapremiery. Ta ostatnia z Mozartowskich oper natychmiast zdobyła serca publiczności i przyniosła finansowy sukces. Wykorzystanie wolnomularskiej symboliki i rychła śmierć kompozytora sprawiły, że tytuł owiany został aurą tajemniczości, a interpretatorzy muzyki wiedeńskiego mistrza prześcigali się w snuciu mniej lub bardziej prawdopodobnych domysłów. W rzeczywistości jednak masońska interpretacja jest tylko jedną z wielu możliwych – jest to bowiem historia o wędrówce, walce dobra ze złem, drodze do dorosłości, budowaniu ideału społecznej harmonii… Są to wszak motywy o charakterze uniwersalnym, które przez Mozarta ubrane zostały w niezwykle barwną i niekiedy zaskakującą muzykę.
Libretto do dwuaktowego singspielu przygotował aktor i dramaturg Emanuel Schikaneder, który zresztą wcielił się w rolę Papagena podczas wiedeńskiej prapremiery. Ta ostatnia z Mozartowskich oper natychmiast zdobyła serca publiczności i przyniosła finansowy sukces. Wykorzystanie wolnomularskiej symboliki i rychła śmierć kompozytora sprawiły, że tytuł owiany został aurą tajemniczości, a interpretatorzy muzyki wiedeńskiego mistrza prześcigali się w snuciu mniej lub bardziej prawdopodobnych domysłów. W rzeczywistości jednak masońska interpretacja jest tylko jedną z wielu możliwych – jest to bowiem historia o wędrówce, walce dobra ze złem, drodze do dorosłości, budowaniu ideału społecznej harmonii… Są to wszak motywy o charakterze uniwersalnym, które przez Mozarta ubrane zostały w niezwykle barwną i niekiedy zaskakującą muzykę.
KIEROWNICTWO MUZYCZNE DAWID RUNTZ
REŻYSERIA ANDRZEJ KLIMCZAK
SCENOGRAFIA I KOSTIUMY MARLENA SKONECZKO
REŻYSERIA ŚWIATEŁ MACIEJ IGIELSKI
PRZYGOTOWANIE ZESPOŁU WOKALNEGO JAKUB SZAFRAŃSKI
KONSULTACJE CHOREOGRAFICZNE JOANNA LICHOROWICZ-GREŚ
ASYSTENT DYRYGENTA / II DYRYGENT KAROL SZWECH
ASYSTENT REŻYSERA SŁAWOMIR JURCZAK
II ASYSTENT REŻYSERA AGNIESZKA KOZŁOWSKA
INSPICJENT AGNIESZKA ORLIKOWSKA
REŻYSERIA ANDRZEJ KLIMCZAK
SCENOGRAFIA I KOSTIUMY MARLENA SKONECZKO
REŻYSERIA ŚWIATEŁ MACIEJ IGIELSKI
PRZYGOTOWANIE ZESPOŁU WOKALNEGO JAKUB SZAFRAŃSKI
KONSULTACJE CHOREOGRAFICZNE JOANNA LICHOROWICZ-GREŚ
ASYSTENT DYRYGENTA / II DYRYGENT KAROL SZWECH
ASYSTENT REŻYSERA SŁAWOMIR JURCZAK
II ASYSTENT REŻYSERA AGNIESZKA KOZŁOWSKA
INSPICJENT AGNIESZKA ORLIKOWSKA
◆ OBSADA 10.02.2023 → https://bit.ly/3h1veZ2
◆ OBSADA 11.02.2023 → https://bit.ly/3HjpLHI
Zespół Wokalny Polskiej Opery Królewskiej
Orkiestra Polskiej Opery Królewskiej
DAWID RUNTZ ⎮ dyrygent
Orkiestra Polskiej Opery Królewskiej
DAWID RUNTZ ⎮ dyrygent
Bilety 10.02.2023 👉https://ewejsciowki.pl/embedded/rezerwacja/234646
Bilety 11.02.2023 👉https://ewejsciowki.pl/embedded/rezerwacja/234647