Dostępność wydarzenia
Okno dialogowe zawierające informacje o dostępności wydarzenia.
Dostępność
Miejsca parkingowe
- Czy na terenie obiektu lub w jego okolicy znajdują się miejsca parkingowe?Nie
- Czy korzystanie z parkingu jest odpłatne?Nie
- Czy zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością? (na terenie obiektu lub w strefie publicznej)Nie
Wejście
- Gdzie znajduje się wejście dostępne dla osób poruszających się na wózku?Wejście główne
- W jaki sposób osoba poruszająca się na wózku może dostać się do budynku?
- W jaki sposób można dostać się do wejścia?
- Jaka jest szerokość drzwi wejściowych?2m
- Wysokość progu przy drzwiach10 cm
Toalety
- Czy zapewniono toaletę dla osób z niepełnosprawnością?Nie
Dostępność wydarzenia
- W jaki sposób zapewniona zostanie dostępność wydarzenia?
- Czy organizator wydarzenia zapewnia asystenta?Nie
- Czy organizator wydarzenia zapewnia miskę z woda dla psa przewodnika/asystującego?Nie
- Czy w miejscu wydarzenia jest miejsce wyciszenia?Nie
- Czy organizator wydarzenia przygotował przedprzewodnik dla osób z autyzmem lub z niepełnosprawnością intelektualną?Nie

Festiwal Muzyki Kameralnej na Bielanach | Piórem spisane, piórkiem zagrane
lis
niedziela, godz. 17:00 - 18:00
Warszawa,
BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY
Wstęp wolny
Zapisy na wydarzenie
Okno dialogowe z informacjami niezbędnymi do zapisania się na wydarzenie.
Zapisz się na wydarzenie
Organizator | Strona organizatora | Znajdź go na: |
BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY | bielanski.waw.pl |
Festiwal Muzyki Kameralnej na Bielanach | Piórem spisane, piórkiem zagrane
Spektakl muzyczny w wykonaniu aktora Bogdana Brzyskiego oraz duetu klawesynowego ClaveDuo w składzie Joanna Solecka i Anna Huszczo
Spektakl opiera się na tekstach dzieła historycznego autorstwa pamiętnikarza Jędrzeja Kitowicza pt. „Opis obyczajów za panowania Augusta III”.
Słowu towarzyszy muzyka wykonywana przez duet klawesynowy, pochodząca z czasów tuż przed i zaraz po rozbiorach Polski.
W programie koncertu znajdą się utwory kompozytorów polskich: Mikołaja Kleofasa Ogińskiego, Józefa Elsnera, Franciszka Lessla, niemieckich: Wilhelma Friedemanna Bacha, Carla Philippa Emanuela Bacha i francuskiego: Armanda Luisa Couperina. Będą to utwory powstałe i funkcjonujące w żywym repertuarze właśnie w czasach powstawania dzieła J. Kitowicza.