Dostępność wydarzenia
Okno dialogowe zawierające informacje o dostępności wydarzenia.
Dostępność
Miejsca parkingowe
- Czy na terenie obiektu lub w jego okolicy znajdują się miejsca parkingowe?Tak
- Czy korzystanie z parkingu jest odpłatne?Nie
- Czy zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością? (na terenie obiektu lub w strefie publicznej)Tak
Wejście
- Gdzie znajduje się wejście dostępne dla osób poruszających się na wózku?Wejście główne
- W jaki sposób osoba poruszająca się na wózku może dostać się do budynku?Samodzielnie
- W jaki sposób można dostać się do wejścia?Z poziomu terenu
- Jaka jest szerokość drzwi wejściowych?2m
- Wysokość progu przy drzwiach0 cm
Toalety
- Czy zapewniono toaletę dla osób z niepełnosprawnością?Tak
Dostępność wydarzenia
- W jaki sposób zapewniona zostanie dostępność wydarzenia?
- Czy organizator wydarzenia zapewnia asystenta?Nie
- Czy organizator wydarzenia zapewnia miskę z woda dla psa przewodnika/asystującego?Tak
- Czy w miejscu wydarzenia jest miejsce wyciszenia?Nie
- Czy organizator wydarzenia przygotował przedprzewodnik dla osób z autyzmem lub z niepełnosprawnością intelektualną?Nie
Każda próba skończy się zmiażdżonymi ciałami i pogruchotanymi kośćmi | Międzynarodowy Festiwal Nowa Europa. Ucieczka do przodu.
paź
czwartek, godz. 20:00 - 21:30
Warszawa,
Nowy Teatr
Bilet: 35 zł
Zapisy na wydarzenie
Okno dialogowe z informacjami niezbędnymi do zapisania się na wydarzenie.
Zapisz się na wydarzenie
Organizator | Strona organizatora | Znajdź go na: |
Nowy Teatr w Warszawie | nowyteatr.org/pl | Strona organizatora w serwisie FacebookStrona organizatora w serwisie InstagramStrona organizatora w serwisie YouTube |
Pierwszy spektakl Jana Martensa prezentowany w Polsce. Tytuł odnosi się do oświadczenia chińskiego prezydenta Xi Jinping wygłoszonego w związku z prodemokratycznymi protestami w Hongkongu, który powiedział, że „każdy kto spróbuje podzielić Chiny, w którejkolwiek części kraju, skończy ze zmiażdżonym ciałem i pogruchotanymi kośćmi”. Jan Martens, wychodząc od brutalnego języka podżegającego do przemocy fizycznej, tworzy na scenie odę do obywatelskiego nieposłuszeństwa. To oda do buntu i wyłamywania się spod opresyjnych norm – pieśń o bezsensie postępu i gloryfikacji bezruchu. Grupa siedemnaściorga tancerzy i tancerek – spośród których najmłodsza osoba ma 17, a najstarsza 70 lat – tworzy na scenie społeczeństwo w miniaturze. Ich taniec jest intensywny, fizyczny, narracyjny; brutalny, bezwstydnie romantyczny i zawieszony pomiędzy. W czasach skrajnych polaryzacji, członkowie grupy szukają własnego głosu w tańcu i poza nim. Każda i każdy, wspólnie, tworzą grupę odrębnych tożsamości. Jedna po drugiej zajmują miejsce na scenie tak, by zapewnić sobie niezbędną przestrzeń, ale jednocześnie – nie skraść światła reflektorów pozostałym. Towarzyszy im ścieżka dźwiękowa, na którą składają się protest songi z różnych epok – od Henryka Góreckiego przez Max Roach & Abbey Lincoln po Kae Tempest.
Co się stanie, jeśli zdecydujemy się nie podążać za tłumem? |