Dostępność wydarzenia
Okno dialogowe zawierające informacje o dostępności wydarzenia.
Dostępność
Miejsca parkingowe
- Czy na terenie obiektu lub w jego okolicy znajdują się miejsca parkingowe?Tak
- Czy korzystanie z parkingu jest odpłatne?Częściowo (np. płatny parking obiektu, bezpłatne miejsca publiczne)
- Czy zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością? (na terenie obiektu lub w strefie publicznej)Nie
Wejście
- Gdzie znajduje się wejście dostępne dla osób poruszających się na wózku?Wejście główne
- W jaki sposób osoba poruszająca się na wózku może dostać się do budynku?Samodzielnie, Przy pomocy pracownika obiektu
- W jaki sposób można dostać się do wejścia?Z poziomu terenu
- Jaka jest szerokość drzwi wejściowych?2m
- Wysokość progu przy drzwiach10 cm
Toalety
- Czy zapewniono toaletę dla osób z niepełnosprawnością?Tak
Dostępność wydarzenia
- W jaki sposób zapewniona zostanie dostępność wydarzenia?
- Czy organizator wydarzenia zapewnia asystenta?Nie
- Czy organizator wydarzenia zapewnia miskę z woda dla psa przewodnika/asystującego?Tak
- Czy w miejscu wydarzenia jest miejsce wyciszenia?Nie
- Czy organizator wydarzenia przygotował przedprzewodnik dla osób z autyzmem lub z niepełnosprawnością intelektualną?Nie
Lawrence z Arabii
lis
środa, godz. 19:30 - 21:00
Warszawa,
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera w Warszawie
Bilet: 25 zł
Zapisy na wydarzenie
Okno dialogowe z informacjami niezbędnymi do zapisania się na wydarzenie.
Zapisz się na wydarzenie
Organizator | Strona organizatora | Znajdź go na: |
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera w Warszawie | www.powszechny.com | Strona organizatora w serwisie FacebookStrona organizatora w serwisie InstagramStrona organizatora w serwisie YouTube |
DZIEŃ SENIORA – ZNIŻKA DLA SENIORÓW – BILET ZA 25 zł
Lawrence z Arabii
reżyseria: Weronika Szczawińska
obsada: Mamadou Góo Bâ, Wiktor Loga-Skarczewski, Natalia Lange, Maria Robaszkiewicz, Karina Seweryn, Piotr Wawer Jr
„Przedstawienie o tym, jak Polacy postrzegają kulturową inność. Okazuje się, że można o tym mówić z humorem i empatią jednocześnie. To zwycięstwo wyjątkowo szerokiej grupy twórców. Klisze i uprzedzenia, a także zwykłe myślowe nawyki, twórcy spektaklu zamieniają w serię to komicznych, niemal standuperskich popisów, to scen bliskich tańcowi. (…). Jest w tym polityczny przekaz, ale jest też coś bardzo lirycznego” (Witold Mrozek, „Gazeta Wyborcza”).