Dostępność wydarzenia
Okno dialogowe zawierające informacje o dostępności wydarzenia.
Dostępność
Miejsca parkingowe
- Czy na terenie obiektu lub w jego okolicy znajdują się miejsca parkingowe?Nie
- Czy korzystanie z parkingu jest odpłatne?Nie
- Czy zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością? (na terenie obiektu lub w strefie publicznej)Nie
Wejście
- Gdzie znajduje się wejście dostępne dla osób poruszających się na wózku?Wejście główne
- W jaki sposób osoba poruszająca się na wózku może dostać się do budynku?
- W jaki sposób można dostać się do wejścia?
- Jaka jest szerokość drzwi wejściowych?2m
- Wysokość progu przy drzwiach10 cm
Toalety
- Czy zapewniono toaletę dla osób z niepełnosprawnością?Nie
Dostępność wydarzenia
- W jaki sposób zapewniona zostanie dostępność wydarzenia?
- Czy organizator wydarzenia zapewnia asystenta?Nie
- Czy organizator wydarzenia zapewnia miskę z woda dla psa przewodnika/asystującego?Nie
- Czy w miejscu wydarzenia jest miejsce wyciszenia?Nie
- Czy organizator wydarzenia przygotował przedprzewodnik dla osób z autyzmem lub z niepełnosprawnością intelektualną?Nie
Picasso i rzeźba | wykład online
sty
wtorek, godz. 19:00 - 20:15
Warszawa,
online
Bilet: 27 zł
Zapisy na wydarzenie
Okno dialogowe z informacjami niezbędnymi do zapisania się na wydarzenie.
Zapisz się na wydarzenie
Organizator | Strona organizatora | Znajdź go na: |
Fundacja Art Transfer | www.arttransfer.pl | Strona organizatora w serwisie FacebookStrona organizatora w serwisie Instagram |
Picasso i rzeźba | wykład online
Zapraszamy na wykład online „Picasso i rzeźba”
Spotkanie poprowadzą Magdalena Kąkolewska i Przemysław Głowacki, historycy sztuki i edukatorzy.
Termin: wtorek, 12 stycznia 2021, godz. 19:00
Bilety: www.arttransfer.pl/zgloszenia
Wykład online odbywa się na platformie Zoom. Prosimy o wcześniejsze zainstalowanie stosownego programu https://zoom.us/
Na początku XX wieku kształtuje się zupełnie nowa rzeźba. Przyczyniają się do tego w znacznej mierze malarze, najpierw impresjoniści, później fowiści i kubiści. Degas, Gauguin, Renoir, Matisse, Braque – wszyscy eksperymentują nie tylko w malarstwie, ale również z rzeźbą. Łamią dawne wzorce i zasady, wyznaczając nowe prądy i kierunki. Picasso również eksperymentuje. W jego rzeźbie pełna, zwarta masa przestaje odgrywać rolę zasadniczą na rzecz rozbitych, kontrastujących ze sobą drobnych form, wklęsłych i wypukłych, ich napięć i kierunków. Choć światło nadal jest bardzo ważnym elementem kompozycji, istotna staje się również dynamika. Twórczość rzeźbiarska hiszpańskiego Mistrza przebiegała równolegle do malarskiej, choć do połowy lat 60. XX wieku pozostawała prawie nieznana. Dopiero duża wystawa w paryskim Petit Palais w 1966 roku odkryła ogromną różnorodność rzeźb artysty. Okazało się, że twórczość rzeźbiarska Mistrza z Malagi jest nie mniej ciekawa i inspirująca niż malarska.