Dostępność wydarzenia
Okno dialogowe zawierające informacje o dostępności wydarzenia.
Dostępność
Miejsca parkingowe
- Czy na terenie obiektu lub w jego okolicy znajdują się miejsca parkingowe?Tak
- Czy korzystanie z parkingu jest odpłatne?Nie
- Czy zapewniono miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością? (na terenie obiektu lub w strefie publicznej)Tak
Wejście
- Gdzie znajduje się wejście dostępne dla osób poruszających się na wózku?Wejście główne
- W jaki sposób osoba poruszająca się na wózku może dostać się do budynku?Samodzielnie, Przy pomocy pracownika obiektu
- W jaki sposób można dostać się do wejścia?Z poziomu terenu
- Jaka jest szerokość drzwi wejściowych?2m
- Wysokość progu przy drzwiach1 cm
Toalety
- Czy zapewniono toaletę dla osób z niepełnosprawnością?Tak, ale dostęp do niej jest utrudniony
Dostępność wydarzenia
- W jaki sposób zapewniona zostanie dostępność wydarzenia?Wydarzenie dostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchowąDostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową z asystentemWydarzenie dla dorosłych
- Czy organizator wydarzenia zapewnia asystenta?Nie
- Czy organizator wydarzenia zapewnia miskę z woda dla psa przewodnika/asystującego?Tak
- Czy w miejscu wydarzenia jest miejsce wyciszenia?Nie
- Czy organizator wydarzenia przygotował przedprzewodnik dla osób z autyzmem lub z niepełnosprawnością intelektualną?Nie
Spektakl „Radio Mariia”
sty
sobota, godz. 19:30 - 20:40
Warszawa,
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera w Warszawie
Bilet: 25 zł
Zapisy na wydarzenie
Okno dialogowe z informacjami niezbędnymi do zapisania się na wydarzenie.
Zapisz się na wydarzenie
Organizator | Strona organizatora | Znajdź go na: |
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera w Warszawie | www.powszechny.com | Strona organizatora w serwisie FacebookStrona organizatora w serwisie InstagramStrona organizatora w serwisie YouTube |
Radio Mariia
DZIEŃ SENIORA – ZNIŻKA DLA SENIORÓW – BILET ZA 25 zł
reżyseria: Roza Sarkisian
obsada: Oksana Czerkaszyna, Oskar Stoczyński, Elżbieta Korolczuk/Magdalena Staroszczyk
Spektakl, który jest pastiszem formy futurystycznej u większości widzów wywołuje śmiech, choć powód do powstania przedstawienia jest przecież smutny: to moralny upadek hierarchii kościelnej. No ale jeśli oni nie traktują sprawy poważnie, to dlaczego my mamy płakać? – sugerują twórcy i widzowie to podchwytują. (…). Lekceważenie takich głosów, spektakli, filmów czy realizacji plastycznych eksponujących realne problemy, którymi żyje polskie społeczeństwo – to jeden z elementów „patiomkinowskiej wioski” budowanej przez obecną władzę (Jacek Cieślak, „Rzeczpospolita”).