Deklaracja dostępności Serwisu CAM Nowolipie
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Tabele w sekcji Wydarzenia w warszawie i wydarzenia w CAM nie posiadają etykiet
https://cam.waw.pl/centrum-aktywnosci-miedzypokoleniowej/wydarzenia/. - Pliki PDF posiadają tagów dostępności. Dodatkowo nazwa każdego pliku to download co jest mylące.
https://cam.waw.pl/uczenie-do-starosci/uczenie-do-starosci/. - Serwis zawiera błędy struktury nagłówkowej polegające na:
• Nagłówek h1 nie jest pierwszym nagłówkiem na podstronie
• Nagłówek h1 następuje po h3
• Wielokrotnym użyciu nagłówka h1 na podstronie
• Nagłówku h3 następuje bezpośrednio po h1. - Po wyłączeniu stylów CSS w serwisie widoczna jest wyszukiwarka z której normalnie nie da się skorzystać.
- Pliki PDF na podstronie
nie posiadają tytułów lub mają niewłaściwy tytuł. Dodatkowo nazwa każdego pliku to download co jest mylące. - W tytule podstron brakuje nazwy właściciela serwisu Centrum Aktywności Międzypokoleniowej Nowolipie. Jest jedynie nazwa podstrony np. Wolontariat.
- Zdjęcia we wpisach będące linkami na podstronach
mają osobne teksty alternatywne. Należy połączyć je w jeden blok z tytułami aktualności. Podobnie należy uczynić z wpisami na podstronach. - Grafika we wpisie ,,Wolontariat” na podstronie
nie ma dostępnej nazwy. Podobnie grafiki na podstronach
https://cam.waw.pl/centrum-aktywnosci-miedzypokoleniowej/. - Linki do strony głównej I strony Urzędu Miasta Warszawy w stopce strony nie mają dostępnych nazw.
- Grafiki na podstronie
będące linkami nie mają tekstu alternatywnego lub mają niepotrzebnie dodany tekst alternatywny. - Linki do Facebooka I Instagrama na podstronie
nie mają dostępnych nazw. - W Polu edycji „szukaj po nazwie” na podstronach
https://cam.waw.pl/wydarzenia-w-warszawie/wydarzenie/
znajdują się aria-label. - W polu edycji ,,szukaj po dzielnicy” na podstronach
brak tekstu w aria-label „szukaj po dzielnicy” tak by zgadzał się on z widocznym tekstem. - Pliki PDF na podstronie
nie posiadają deklaracji języka. Dodatkowo nazwa każdego pliku to download co jest mylące. - Elementy menu nawigacyjnego różnią się na niektórych podstronach co będzie mylące zwłaszcza dla użytkowników z niepełnosprawnościami umysłowymi. Polecam ujednolicenie menu nawigacyjnego na wszystkich podstronach, a element różniące się dodać do podmenu danej podstrony.
- Przycisk wyboru strony na podstronach
https://cam.waw.pl/wydarzenia-w-cam/
mają w tekście jedynie numer np. „2” zamiast „strona 2”. - Przycisk przejścia na następną stronę na podstronie
ma w tekście jedynie symbol „>” zamiast „następna strona”
Przycisk powrotu na górę strony znaleziony w serwisie nie ma dostępnej nazwy np. przewiń do góry lub wróć na początek strony. - Serwis nie przechodzi walidacji HTML\CSS.
- Na elementach wtyczki powiększającej czcionkę użyto aria-hidden, przez co może być niedostępna dla użytkowników.
- Na podstronie
aria-label użyto na elementach na których nie powinny się znaleźć. - Na Podstronie:
https://cam.waw.pl/centrum-aktywnosci-miedzypokoleniowej/mediateka/ – znajdują się dokumenty będące obrazem (skany w pdf).
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy w oparciu o Raport z badania dostępności Serwisu Centrum Aktywności Międzypokoleniowej „Nowolipie”, sporządzonego w grudniu 2024 przez Utilitia Spółka z o.o.
Raport znajduje się pod linkiem: https://cam.waw.pl/centrum-aktywnosci-miedzypokoleniowej/mediateka/
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Jabłońska – mejlowo katarzyna.jablonska@camnowolipie.pl lub telefonicznie 723 244 421.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
CAM Nowolipie
Parking
- Nie mamy parkingu.
Lokalizacja znajduje się w Strefie Płatnego Parkowania.
- Najbliższe miejsca parkingowe są dostępne przy ulicy Nowolipie w odległości około 50 metrów od wejścia do budynku.
- Najbliższe miejsca dla osób z niepełnosprawnością usytuowane są przy Al. Jana Pawła II w odległości około 300 metrów od wejścia do budynku.
- Najbliższe Przystanki Autobusowe ZTM: Nowolipie 01, Nowolipie 02 – znajdują się w odległości około 150 m.
- Najbliższe przystanki Tramwajowe ZTM: Ratusz Wola i Kino Femina – znajdują się w odległości około 400 m.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Wejście główne znajduje się na krótszym boku budynku.
- Do wejścia prowadzą schody.
- Przy schodach znajduje się poręcz.
- Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 6%.
- Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 160 centymetrów.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
- Po prawej stronie budynku, znajdują się wejścia do sal przez taras. Po lewej stronie budynku, przy jego końcu znajduje się jeszcze jedno wejście.
Przestrzeń za wejściem
- Za wejściem znajduje się przedsionek z wystarczającą przestrzenią manewrową. Z tego miejsca widać Punkt Informacji Senioralnej.
- Informacja rozmieszczenia pomieszczeń znajduje się w kilku miejscach budynku, na przykład przy windzie, niedaleko Punktu Informacji Senioralnej. Jest wykonany w kontrastowych kolorach oraz dużymi czcionkami.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się blisko wejścia i jest widoczny z drzwi głównych
- Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
- W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
- Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 4 kondygnacjach.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
- Możesz skorzystać z windy.
Schody
- W budynku znajdują się dwie klatki schodowe. jedna niedaleko wejścia do budynku. Druga na końcu budynku.
- Ciąg schodów składa się z 10 stopni.
- Stopień ma wysokość 18 centymetrów.
- Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
- Stopnie są oznaczone kontrastowo
Winda
- Drzwi windy otwierają się automatycznie
- Szerokość drzwi wynosi 90 centymetrów
- Winda znajduje się w budynku
- na końcu korytarza widocznego z głównego wejścia
- Kabina windy ma głębokość 140 centymetrów i szerokość 100 centymetrów.
- Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille’a.
- Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
- Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 97 centymetrów.
Pomieszczenia
- Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- na każdej kondygnacji 0, 1, 2 znajduje się dostępna toaleta. Jest ona usytułowana mniej więcej w połowie korytarza.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- Na pierwszej kondygnacji toaleta jest wyposażona dodatkowo w dostępny prysznic.
- W toalecie jest przewijak dla dzieci.
- W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
- Na ścianach są zamontowane poręcze.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
CAM Nasza
Parking
- Nie mamy parkingu.
- Lokalizacja znajduje się w Strefie Płatnego Parkowania.
- Miejsce Parkingowe dla OzN znajduje się przy ul. Strzeleckiej, około 50 m od wejścia do CAM Nasza.
- Najbliższe przystanki autobusowe ZTM: Strzelecka znajdują się, w odległości około 350 m.
- Najbliższe przystanki tramwajowe ZTM: Konopacka, znajdują się w odległości około 60 m.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Wejście do budynku znajduje się od frontu budynku, przy ulicy Stalowej.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 100 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
- Za wejściem znajduje się przestrzeń klubokawiarni.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- W punkcie obsługi dostępna jest usługa tłumaczenia na język migowy.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.
Pomieszczenia
- Około 90% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- Dostępna toaleta znajduje się po lewej stronie od lady
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- Na ścianach są zamontowane poręcze.
- Przestrzeń manewrowa wynosi 150 centymetrów.
- Przestrzeń manewrowa przed ustępem wynosi 170 centymetrów.
- Przestrzeń po lewej wynosi 29 centymetrów.
- Przestrzeń manewrowa po prawej stronie ustępu wynosi 125 centymetrów.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
CAM Dom Powstańców Warszawskich
Parking
- Nie mamy parkingu.
- Budynek znajduje się w Strefie Płatnego Parkowania. Można zaparkować wzdłuż ul, Nowolipie.
- Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się przy ul. Smoczej około 40 m od wejścia do budynku.
- Najbliższe przystanki autobusowe ZTM: Nowolipie 01, Nowolipie 02 w odległości 70 m.
- Najbliższy przystanek tramwajowy ZTM: Kino Femina i Wola Ratusz znajdują się w odległości około 400 m.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Dojście do wejścia do budynku znajduje się 5 metrów od chodnika.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
- Możesz wejść wejściem znajdującym się bliżej ulicy Smoaczej.
Przestrzeń za wejściem
- Za wejście znajduje się wolna przestrzeń dostępna dla osób na wózkach. Przestrzeń jest dobrze doświetlona. Z wejścia widać punkt recepcyjny.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się jest widoczny z wejścia do budynku
- Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na jednej kondygnacji, ale na różnych poziomach.
- Różnice poziomów można pokonać za pomocą pochylni o maksymalnym nachyleniu 6%.
Ciągi pionowe
Schody
- schody oraz podnośnik znajdują się między częścią ogólną a rehabilitacyjną
- Ciąg schodów składa się z 5 stopni.
- Stopień ma wysokość 18 centymetrów.
- Stopnie są oznaczone kontrastowo
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- Znajduje się po lewej stronie od sali głównej.
- Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
- Na ścianach są zamontowane poręcze.
- Przestrzeń manewrowa wynosi 150 centymetrów.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
CAM Armii Ludowej
Parking
- Nie mamy parkingu.
- lokalizacja znajduje się w Strefie Płatnego Parkowania.
- Najbliższe miejsca parkingowe są dostępne przy ul. Adolfa Dymszy około 200 m .
- Najbliższe miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością usytuowane są przy ul. Marszałkowskiej 24/26 , znajduje się 150 metrów od wejścia do CAM Armii Ludowej.
- Najbliższe przystanki autobusowe ZTM: Marszałkowska 01 i Marszałkowska 02, znajdują się w odległości około 250 m.
- Najbliższy przystanek tramwajowy ZTM: Plac Zbawiciela 04 znajduje się w odległości około 400 m
- Metro Politechnika znajduje się w odległości około 500 m;
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Wejście do budynku znajduje się od strony podwórka. (w rogu)
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
Przestrzeń za wejściem
- za wejściem znajduje się przestrzeń, która pozwala na manewrowanie wózkiem
- Informacja rozmieszczenia pomieszczeń znajduje się w na tablicy i jest wykonany w kontrastowych kolorach oraz dużymi czcionkami.
- Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Pomieszczenia
- Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- na lewo od wejścia znajduje się toaleta.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- W toalecie jest przewijak dla dzieci.
- W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
- Na ścianach są zamontowane poręcze.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
CAM Ceramiczna
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 5 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
- Parking jest bezpłatny.
- Miejsca parkingowe dla OzN usytułowane są wzdłuż budynku.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Wejście główne znajduje się na końcu budynku.
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 100 centymetrów.
- Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
Przestrzeń za wejściem
- za wejściem znajduje się szeroki hol. Po prawej stronie od wejścia w kolejności są. punkt Informacji, wejście do wind, wejście na klatkę schodową, dostępna toaleta.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się po prawej stronie od wejścia.
- Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
- Możesz skorzystać z windy.
Schody
- Wewnątrz budynku znajduje się klatka schodowa
- Ciąg schodów składa się z 11 stopni.
- Stopień ma wysokość 15 centymetrów.
Winda
- Drzwi windy otwierają się automatycznie
- Szerokość drzwi wynosi 90 centymetrów
- Winda znajduje się w budynku
- w holu głównym budynku.
- Kabina windy ma głębokość 140 centymetrów i szerokość 109 centymetrów.
- Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille’a.
- Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
- Oznaczenia są kontrastowe.
- Najniższe przyciski sterujące znajdują się na wysokości 90 centymetrów.
- W windzie są komunikaty głosowe.
Pomieszczenia
- Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
- Na każdej kondygnacji znajduje się toaleta dla OzN.
- Drzwi otwierają się na zewnątrz.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
- Na ścianach są zamontowane poręcze.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://cam.waw.pl/easy-to-read/
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.youtube.com/watch?v=sR1rDvAEEdE
CAM Nowolipie
ul. Nowolipie 25B, 01-002 Warszawa
Osoby udzielające informacji oraz pomocy przy wejściu do budynku:
- Portierzy pracujący w wejściu do budynku,
- Pracownik Punktu Informacji Senioralnej,
- Pracownicy socjalni,
- Pracownicy CAM napotkani w budynku i poproszeni o udzielenie informacji lub pomocy w poruszaniu się po budynku.
Obsługa osób słabosłyszących:
- Na parterze niedaleko wejścia znajduje się Punkt Informacji Senioralnej, wyposażony w stanowiskową pętlę indukcyjną.
- W klubokawiarni oraz sali komputerowej znajdują się pętle indukcyjne.
- Niedaleko wejścia i w pobliżu klatek schodowych znajdują się spisy pomieszczeń.
- Każda z kondygnacji oznakowana jest innym kolorem.
- Parter oznaczony jest na zielono.
- Pierwsze piętro oznaczone jest na żółto.
- Drugie Piętro oznaczone jest na czerwono.
- Brak usługi tłumaczenia języka migowego osób słabosłyszących/niesłyszących znajdującego się na miejscu.
- Możliwość korzystania z tłumacza PJM online.
CAM NASZA
ul. Stalowa 29, Warszawa
Osoby udzielające informacji oraz pomocy przy wejściu do budynku:
- Wszyscy pracownicy Klubokawiarni Nasza.
Obsługa osób słabosłyszących:
- Brak usługi tłumaczenia języka migowego osób słabosłyszących/niesłyszących znajdującego się na miejscu.
- Możliwość korzystania z tłumacza PJM online.
- Na miejscu znajduje się przenośna pętla indukcyjna.
- Możliwość komunikacji za pomocą SMS pod numerem: +48 515211567
CAM Dom Powstańców Warszawskich
ul. Nowolipie 22, Warszawa
Osoby udzielające informacji oraz pomocy przy wejściu do budynku:
- Wszyscy pracownicy Domu Powstańców Warszawskich.
Obsługa osób słabosłyszących:
- Brak usługi tłumaczenia języka migowego osób słabosłyszących/niesłyszących znajdującego się na miejscu.
- Możliwość korzystania z tłumacza PJM online.
- W głównej sali znajduje się pętla indukcyjna.
- W recepcji przy wejściu znajduje się pętla indukcyjna stanowiskowa.
- Możliwość komunikacji za pomocą SMS pod numerem: +48 572817999
CAM Armii Ludowej
al. Armii Ludowej 9, Warszawa
Osoby udzielające informacji oraz pomocy przy wejściu do budynku:
- Wszyscy pracownicy CAM Armii Ludowej 9
- Niedaleko wejścia znajduje się spis pomieszczeń.
Obsługa osób słabosłyszących:
- Brak usługi tłumaczenia języka migowego osób słabosłyszących/niesłyszących znajdującego się na miejscu.
- Możliwość korzystania z tłumacza PJM online.
- Na miejscu znajduje się przenośna pętla indukcyjna.
- Możliwość komunikacji za pomocą SMS pod numerem: +48 723244387
CAM Ceramiczna
ul. Ceramiczna 9b, Warszawa
Osoby udzielające informacji oraz pomocy przy wejściu do budynku:
- Wszyscy pracownicy CAM Ceramiczna
Obsługa osób słabosłyszących:
- Brak usługi tłumaczenia języka migowego osób słabosłyszących/niesłyszących znajdującego się na miejscu.
- Stanowiskowa pętla indukcyjna znajduje się w Punkcie informacyjnym niedaleko wejścia.
- W Klubokawiarni znajduje się pętla indukcyjna.
- W budynku znajdują się również 2 przenośne pętle indukcyjne.
- Spis pomieszczeń znajduje się na parterze i na pierwszym piętrze (na każdej kondygnacji)